YÖNETİCİ OLMAK

Yönetici olmak kolay değil
Birçok kişi yönetmeyi koyun gütme ile karıştırıyor
Karıştırmayın efendim koyun gütmek daha zor
Öküzün patron olduğu ahırda çoban olmak gerçekten zor.
Nerden çıktı bu şimdi demeyin
Bu sıcakta yazdım ama kesmedi
Herşey bitti Kuran kurslarında yaş sınırı kaldırıldı
Haber beni derinden yaraladı
Günlerdir elma haberlerini okumaktan sıkıldım diyordum ki
Bugün iki elma haberi daha
İster bir şirketi yönetin isterseniz bir ülkeyi
Yönetmeyi bilirseniz bir ülkeden fazlasınız demektir
Bugün iki elma haberini Kuran kursu haberi süsleyince
Bir yazı yetmez iki olsun dedim
İlk elma haberi Amerika Birleşmiş Arpalıklar Topluluğu açıklamış
Kasalarında bu koskoca ülkenin
Dünyanın bütün denizlerinde filoları olan
Elini kıçına sürüp dünya üzerinde bokunu silmediği ülke kalmaya
Sıkıştımı bedava para basan ABD nin kasasında nakit 73 milyar dolar civarında para varmış
Nedir  ki bu para elmanın elinin kiri
Elma şirketinin kasasında 76 milyar dolarcık varmış
Haberdeki fotoda afilli hani
Elma nın si i o su arkasinda amerikan bayrağı parmağını sokarcasına uzatmış
Valla da billa da Sadettin Teksoy u taklit etmiş bu adam
Ama akıllı adam
Daha bu haber soğumadan hemen basına yenisi servis edilmiş
Dınını nıııımmmm
Elinde farklı bir ifon la bir elma çalışanı görüntülenmiş
Anaaaa
Basın hemen uzmanlara sormuş ne ola ki bu
Ne menem birşeydir
Uzmanlar açıklamış efendim rahat olun
Bu olsa olsa ifon 5 olurmuş
Uzmanlara sormuşlar, elma da kimse yok ya sorulacak,
Ne zaman çıkar bu?
Ekim de paraları hazırlayınnn
76 milyar doları ikiye katlıyacağız
Bak si i o kardeşim gel senin sabileri de Kuran kurslarına gönderelim
Gel seni de bi aylığına müslüman yapalım
Gel temizlen sende
Yok kardeşim adam yönetici
Yönetiyor, pazarlıyor, geliştiriyor
Adam daha piyasaya çıkarmadan satışını garanti altına alıyor
Benim oğlan aradı hemen babaaaa
Ne var oğlum
Baba bu ifon 4 ü sna yada anama verelim
Ekim de bana ifon 5 al
Hadi sıkıysa alma
Muhalefette kim var bilmiyoruz ama öğrendik ki elmanın 375 tane mağazası varmış
Öğrendik ki
Çin de sahte elma mağazaları varmış
Öğrendik ki
Bu sahte mağazalarda çalışanlar salakmış
Öğrendik ki
Bu salaklar kendilerini elma çalışanı sanıyormuş
Öğretmedikleri mi
O sahte elma mağazalarını açanında elma olduğu
Yönetici olmak, çoban olmak değildir
Çoban olmayı başaramayanlardan yönetici olan bir yerdeyiz
....
29/07/2011

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

JIDOKA ÖĞRETİSİ 1

MAKİNE PLANLAMA

TELDEN ARABA