KORKU KRALLIĞI 4

Korkutulduk dostlar yıllar boyunca korkutulduk.
Korkular eğitmeyi bilmeyen ebeveynlerimiz ile başladı
Eti senin kemiği benim diyerek teslim edildiğimiz
Bugünlerde atama derdine düşürülen eğitmenlerimizle devam etti
Sonra birileri çıktı "Vurulduk ey halkım" dedi
Kendisini nerelerde görüyorsa
Bütün halk onun ya
Yok yok merak etmeyin konuyu saptırmayacağım
Bunun konumuzla ilgisi yok
Korku deyince tüylerinizin ürperdiğini hissettim
Biraz rahatlayın istedim.
Meraklanmayın sıkışınca bende korkutmaya çalışıyorum oğlumu
Baktım yetmedi yapıştırıyorum tehtidi
Biz zamanında korkardık.
Yıllarca islamın 5 şartını ezberlemezsem
Gözümdeki ilah babamın cehennemde yanacağı ile korkutuldum
Sadece ben mi o dönemde yaşamış çevremdeki tüm çocuklar
Korku hikayeleri anlatıldı hep
Peygamber efendimiz çıkmış gezmeye
Yolda bir çoban ve oğlu ile karşılaşmış
Sormuş çocuğa yavrum islamın şartı kaçtır
Çocuk doğru cevap verdi baba cennete
Bilemedi babası gözlerinin önünde taş
Daha okuma yok yazma yok
Cennet ne ola ki huriler var oğlum
Huri ne işe yarar
...
En iyisi cehennemi anlatalım biz sana
Cehennem mi o da ne
Dokun bakayım şu çaydanlığa
... Ahhhh sıcakkkkkkk
Cehennem bundan 1000 kat sıcak
Aç bakayım ağzını ye şu isotları
... Yandııımmmmmmmm
Cehennem de için 1000 kat daha fazla kavrulacak
Ya biz cennetten bahsediyorduk
Hani huriler filan
Bırak şimdi hurileri sen anlamazsın
Yaşına uygun değil onlar
Ezberliyeyim ben islamın şartı beş
Ne de olsa ezberlemezsem babam yanacak cehennemde
Daha hikaye çok
Arayan serpiştirilen ise din güzellik demek
Korkut korkut sonra ...
Hayata korku ile başlayanların kaç tanesi o korkulardan sırılabiliyor
Uzmana soruyorsun korkunun üstüne git diyor
Sıkıyorsa sen git
....
07/09/2011

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

JIDOKA ÖĞRETİSİ 1

MAKİNE PLANLAMA

TELDEN ARABA