PENTAGRAM, WHITESNAKE, BON JOVI VEEEE JUDAS PRIEST

Ne hafta ama
Cuma Bon Jovi
Pazar Judas Priest
Değdi değdi...
Değmez mi hiç
TT Arena açıldı açılalı
Galatasaray'ım bile dolduramadı bu kadar
Ülkemde ne kadar çok Bon Jovi hayranı varmış meğerse.
Son dönem de Rock müziğin en önemli ilahı
Sesi, sahneye hakimiyeti seyirci ile diyaloğu ne kadar usta olduğunun göstergesi
Konserin başından sonuna kadar seyirciye hakimdi
Hem seyirci eğlendi hem de kendisi
Seyirci profiline gelince her kesimden insan vardı.
Benim gibi bir heavy metalcinin bile beğenisini kazandıktan sonra
Tek sorun TT Arena dan çıkış
O muhteşem stad neredeyse tek metroya muhtaç bırakılmış durumda
Pazar gününe 16:30 da Pentagram la başlamak istedim.
Çok kısa bir performans olsa da başarılı bir grup
Son dönemlerde Türkiye de yetişen ender iyi gruplardan biri
Tek sıkıntıları kendilerine güvenleri az.
Biraz daha ne yaptıklarını farkına varmaları lazım.
Metal yapmak zordur, heavy metal daha da zordur.
Bu zoru başarıyorlar ama bir kendileri farkında değiller..
Hele Aşık Veysel'in ünlü türküsü "Uzun ince bir yoldayım" yorumlarına bayıldım
Ardından sahne sırası Whitesnake'te idi.
David Covardale'in bir süre Deep Purple macerasından sonra kurduğu bir grup bu
Hani ayrılırken biraz da arkadaş ayartıp yaptığı bir ayrılık bu
Heavy Metalin tüm iyi grupları gibi Whitesnake de İngiliz bu grup
Kıskanıyorum bu İngilizleri ne yapayım
David Covardale kendi grubunu kurmasınıa kurdu güzel şeylerde üretti
Tek sıkıntısı kendini bulamamış olması
Fakat Chris Frazier'in drum solosu doyumsuzdu.
Hani diyebilirim ki 20 yıldır böyle bir drum solo dinlememiştim.
Kendisi de seyirci ile beraber coştu
Hele bagetlerini seyirciye fırlattıktan sonra eliyle soloya devam ettirmedi mi
Bittim bittim hani rahip sahne alana kadar da kendime gelemedim.
Rahip mi hep aynı deli İngiliz bu herif
Bu yaşta bu performans
Bu rahip hak,katen ingiliz çeliği
Rahip kimmi Judas priest tabii ki
Hemen hemen her albümünden seçmece parçalar seslendirdiler.
Sahne performansları inanılmazdı
Yine de benim için favori albümleri British Steel ve Nostradamus
Doyumsuz bir müzik zevki yaşattılar Küçükçiftlik Parkı dolduran 7 den 70 e fanatiklere
Evet evet 7 yaşında torunu ile gelen 70 lik dedeye bayıldım.
Bu sene Küçükçiftlik Park'ta dikkatimi çeken bir konuyu yazmadan geçemiyeceğim.
Konuyu çözemedim ama neredeyse tüm metal gruplarından önce
Hazırlıklar devam ederken hep AC/DC çaldılar,
Konser verecek grup çıkmadan önce ki son parça da Ozzy Osborne oldu
Ben konser verecek olsam bu duruma bozulurdum doğrusu
...
Kaçıran arkadaşlarım üzülün, kıskanın

11/07/2011

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

JIDOKA ÖĞRETİSİ 1

MAKİNE PLANLAMA

TELDEN ARABA