DEMOKRASİ Mİ DEDİ BİRİ!

12 Haziran 2011 Genel seçimleri
Ve ben oy kullanamadım.
Hem de demokrasinin birinci gereğini yerine getiremedim.
Neden mi diye soruyorsunuz
Söyliyeyim adres değişikliğini zamanında nüfus müdürlüğüne bildirmediğim için
Adres değişikliklerini Nüfsu Müdürlüğüne bildirmem gerektiğini bilmiyordum.
Öğrendim.
Cezasını para ile ödedim.
Değişikliği bildirdim.
Ama yine de oy kullanamadım
Neden diye sordum
30 Mart son tarihti dediler.
Sonrasında YSK ya telefon açtım
İlgili birim dediler bir hanımefendiyi bağladılar.
Oy kullanmak istediğimi söyledim
Bu isteğim olmasına rağmen basit bir adres değişikliği ile bunun nasıl elimden alındığını sordum.
2007 Seçimleri ile şimdiki seçmen sayısında ki artışa rağmen oy kullanamamı içime sindiremediğimi söyledim.
Bana kızdı, YSK başkanı bu konuda açıklama yaptıya dedi.
Hanımefendi dedim, ben TC vatandaşıyım ve oy kullanma hakkımı istiyorum dedim.
Biz dedi adrese dayalı seçmen belirliyoruz.
Kızgınlığı hala sesinin tonundan anlaşılıyordu.
Peki dedim evsizlerin bu ülkede seçme hakkı yok mu?
Sustu
Sustu
Baktım konuşmayacak
Verecek cevabı ezberletmemişler
Teşekkür edip telefonu kapattım.
Oturdum bilgisayar başına
Anayasa Mahkemesine bir soru sordum
Genel anlamda evsiz sokakta yaşayan TC vatandaşlarının oy kullanma hakkı olup olmadığına dair.
Gelen cevap Anayasa Mahkemesinin görevleri ve benim durumuma karşı yetkisizliği idi.
Sonra bugün bir resim
Bülent Arınç beyefendi oyunu Bursa da kullandı diye.
İkametgahı 30 Mart itibnari ile Manisa gözüken biri Bursa da oy kullandı.
Tabii bunu ayarlamaları çok kolay değil mi
Bir düşünün hadi partiler Milletvekili adaylarını hangi tarihte YSK ya verdiler.
Hemen hepsi Nisan ayında verdi.
Ya Bülent Arınç beyin Bursa dan aday olacağı Mart ayında belli idi
Yada demokrasi onlara farklı işliyor
Vatandaşa, halka farklı...

 12/06/2011

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

JIDOKA ÖĞRETİSİ 1

MAKİNE PLANLAMA

TELDEN ARABA