BEN BÖYLE EĞİTİMİN...

Sıcaklar geldi
Benim yazılar gitti.
Yazmam artık bu sıcakta
Parmağımı oynatmam derkennn
Bir haber,
"Kuran Kurslarında yaş sınırı kalkacak"
Bakan açıklamış efendim.
Artık kundakta vızıklayan bebe bile
Daha emmeyi öğrenmeden Kuran kursuna gidecek
Yaş sınırı yok
Gider mi
Gider tabii
6 yaşındaki kızının başını sarmalıyan zihniyet gönderir
Birden aklıma geldi
Herkes gider Mersine
Bizimkiler tersine
Sahi Kuran Kursları ilk ne zaman açılmıştı
Bilen hatırlayan var mı?
Cumhuriyet döneminde ilk Kuran Kursu İsmet İnönü döneminde açılmıştı
Ağzınız açık mı kaldı evet
Sonra imam hatipler liseleri açıldı
Sonra arapçayı Kuran'ı ingilzce okuyup öğrensinler diye
Anadolu İmam Hatip liseleri
Türkiyenin her ilinde bir Üniversite ve her Üniversite de bir ilahiyat fakültesi
Eh imam hatipli bir Başbakanımız da oldu Allahın izniyle
Ben de merak ederdim ne yapacak bu imam hatipten mezun olan arkadaşlar.
Öğrendim ki Başbakan olacaklarmış.
Yakındır imam olmayana iş yok deneceği günler
Sonra buyuırurlar yerli araba yapın hieeeyytt
Oku üç kulluva bi elham olsun sana motor
Hadi 2 yasin devirdin mi kaporta tamam
Sureleri ezbere okuyabilenler den bankacı yapacağız
En zoru avukatlar neysi ki fetva geldi de yırttılar yalan serbest 2 nisa suresi bir felak bir naz yetecek
Yılbaşından bu yana 130 kadın ölmüş kimene
bak bunu yazana kadar bi tane daha gitmiştir
Sayı vermeseydim keşke
Neyse ki devletin çok önemli bir sorunu halledildi
Kuran kurslarında yaş sınırı kalktı
Bebeler kurslara
Ramazan da geldi valla tam zamanıydı bu yaz sıcağında
Bağla bebelerin başına naylon
Gönder kursa
Son umudum Menekşeler
....
29/07/2011

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

JIDOKA ÖĞRETİSİ 1

MAKİNE PLANLAMA

TELDEN ARABA