GEZİ"DEN" SONRA

Türkiye dün ne ise yarında o olacak. Kimine salçalı kebap kimine kuru ekmek. Sol bu ülkede hep üvey evlat. Seçimleri ile doğruyu yanlıştan ayıramayan adetlerine adet yaratan bir avare toplum olduk. Gezi Parkında yaşananlar bir umut kıvılcımı idi yine yangına dönüştüremediğimiz.
Bu toplumun Başbakanı diyeceğim ama çıktı ben % 50 linin lideriyim dedi. Peki ya kalan % 50 onlar vergilerini veren köle gibi çalışan onlar ne olacak derken, biz çektik şimdi onlar çeksin dedi.
Ne çektiler diye düşündüm biran...
Hani biz fark etmeden bir hata mı yaptık diye...
Sonra döndüm baktım ülkenin son 30 yılına hep bunlar iktidar da
Hatta iktidarları sağlam olsun diye 30 yıl önce bu topraklarda sol görüşe karşı askeri darbe yapıldı.
O gün bugündür bunlar iktidarda
Bugünlere kadar hep insan gözü ile bakıyordum. Her insan özgür olmalı düşüncesinde, yaşayışında, sözlerinde, eylemlerinde.
Ruhumu dahi tutsak almaya çalışmalarına rağmen görüşüm hiç değişmedi, her insan özgür olmalı.
Ancak, insanlıktan çıkanları, insanlığını unutanları bu görüşün dışında tutuyorum diyerek ara vermiştim yazıma. 
Bugün bakıyorum da geziden bu yana değişen birşey yok.  Başbakana kendine Başkan dedirtmeye zorluyor. Haftasonu yine sandık ama solda yine umut yok. Patçalanmışlığın ötesinde bir durum söz konusu. Küfrederek kullanacağız yine oyumuzu.
Bu topraklar gezi ile yakaladığı şansı değerlendiremedikten sonra sandık neyine.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

JIDOKA ÖĞRETİSİ 1

MAKİNE PLANLAMA

TELDEN ARABA