Döner vazgeçilmezdir.

Kavacıkta Bayramoğlu Döner içeride ayakta 30 dk dır sıra bekleyenler var. Anlatmakla anlaşılmaz yaşamak lazım.
Yine de not düşmeden edemiyeceğim. Bursa İskender kebabının eline su dökemez.
Servis bu kadar hızlı ve başarılı olmasına rağmen yemek yemenin tadına varamadım. Üzerinizde inanılmaz bir baskı oluyor. Peşinizden at koştururcasına hızlı yemek ihtiyacı hissediyorsunuz. Ne yediğinizi tam anlayamıyorsunuz.
Etin tadına gelince et başarılı hazırlanmış olsa da alev yalamış bir et yiyorsunuz.
Tekrar aynı yere gidermiyim diye merak ediyorsanız çok zor. Benim için yemek keyif olmalı!








Yorumlar

  1. Ah be Okan, burayı gitmeden Kanlıca'da oturan arkadaşına sorsaydın keşke. Adı var tadı yok mekanlardan biri.. Çok da yağlı döneri.. Hijyenik durumu da pek parlak değil. Sadece isim yapmış bana göre..
    İstanbul'da vegan olmadan önce en iyi döner/İskender'i Ataköy de Uludağ kebapçısında yedim, bilgilerinize..
    B.Fil

    YanıtlaSil
  2. Bülent çok haklısın ama gidip gözümle görmüş oldum. Bu arada Kadıköy de postanenin yanındaki İskender İstanbul un en iyisi. Ataşehir deki Uludağ Kebapçısını da test ettim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

JIDOKA ÖĞRETİSİ 1

MAKİNE PLANLAMA

TELDEN ARABA