ERKEKTİR KADIN DEDİĞİN

Bugün yolda parasını yaparken ödediğin ama paraya doymayan üstü delikli dantele dönmüş yolda son sürat 30 km/saat hızla ilerlemeye çalışırken dikkati mi çekti. Sanırım sıcaklarında etkisi olabilir. Sıcağı sevmem de. 
Sol şeridin ağırlığına kapılmışım yüksek tonajlı araçların arasında dur kalk iki ileri bi geri giderken. Yavaşta olsa akıp giden sağ şeritte ki trafiği kıskanmaya başlamıştım. 
İnatla şerit değiştirmiyorum. Belki yolda giderken birden aydınlanacaklarını umduğum bu kamyon, tır ve otobüs sürücülerinin sağ şeride geceklerine hala umudum var. Yanımda akıp giden araçlara ve sürücülerine bakıyorum. Kadınlı, erkekli farklı kesimlerden farklı sürücüler. Birden bire dikkatim direksiyondaki ellere takıldı gözüm. Hemen hemen herkes tek el 🤚 ile kullanıyor aracını. 
Erkeklerin sol elleri direksiyon da sağ elleri araçları otomatik vites bile olsa vites kolunun üzerinde duruyor. 
Hanım sürücülerin ise sağ elleri direksiyonun üzerinde iken sol elleri ya saçlarının arasında yada ensesinde duruyor. 
Bu durumun solaklık ve sağlaklık ile bağlantılı olduğunu düşünmüyorum. Bu daha derin bir psikolojik araştırmanın konusu olmalı diye düşünüyorum. Ama cinsiyet darklılığının beynin daha çok kullanılan yarım küresi ile de bağlantılı olabilir. 
Trafik akıcı hale gelse artık derken sağ elimi neden vites topuzunun üzerine koyuyorum. Ağırlık merkezimi dengelemek için olabilir diye düşünüyorum 🤔 
Kadınların saçları ile oynamaları hakkında hiçbir fikrim yok 🤷♀️. Kadınları anlamak gerçekten zor. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

JIDOKA ÖĞRETİSİ 1

MAKİNE PLANLAMA

TELDEN ARABA